MediaFace Blog

Goede communicatie en presentatie is voor iedere ondernemer van belang voor zijn onderneming, dat zorgt voor succes.
Helaas staat ontwerp vaak onderaan de to-do lijst. Het logo is vaak de eerste indruk en dus ook een visitekaartje van het bedrijf.

restylelogo

Wanneer moet je je logo laten restylen?

• Als je het gevoel hebt dat je terug in de tijd gaat.
• Als de kleuren niet meer van nu zijn.
• Als er teveel detail is en het logo simpeler kan.
• Als de typografie ouderwets is.
• Als je logo niet meer aansluit bij het gewenste imago van je onderneming.
• Wanneer je je onderneming naar een hoger level wilt nemen.

Hoe moet je je logo laten restylen?

• Ga mee met grafisch ontwerp trends.
• Laat elke 2 à 3 jaar kleine aanpassingen doorvoeren.
• Behoud herkenbare elementen, maar creëer een nieuw beeld.
• Laat het logo op diverse manieren terugkomen op bijvoorbeeld briefpapier, webdesign, etc.

Natuurlijk kan je altijd contact opnemen met onze grafisch vormgever Wesley als je twijfelt over je huidige logo.  wesley@mediaface.nl